When you needed me the most

att man förväntar sig att kunna somna när man sovit bort en hel dag är både idiotiskt och ick särskillt genomtänkt, men ändå älskar jag det. Att jag bara kunde få vakna av migsjälv för en gång skull var underbart!

Jag har även gjort något som är jävulskt hemligt, diska kallas det! Jag håller upp en ganska stark fasad av att jag inte kan diska över huvud taget, det ligger inte i min natur! nu är det ju dock så att jag är ganska skicklig på att diska, det är medfött! Något som inte är medfött är intresset för denna aktivitet, jag finner helt enkelt varken glädje eller tillfredställelse i att disken blir ren! Nej jag blir bara blöt om händerna och oftast även om kläderna och det är något av det enformigaste man kan göra, näst efter att dammsuga! Jaa städa överlag är mitt tråkigaste! även om jag kanske tycker det är ganska skönt när det är gjort, fast det skulle jag aldrig någonsin erkänna!

Min bästa tv dag är idag, CSI och andra sånadär kriminalare är helt enkelt mina favoriter! Jag hoppas man får ha många favoriter för jag gillar många program! Det låter lite som att jag ofta nördar mig med att titta på tv fast så är ju inte fallet för jag har inte riktigt tid med sånt i veckorna! Att titta på tv är lite en upplevelse för mig, det händer så sällan!


Nu ska jag sluta tjata och slå huvet i väggen och gå å lägga mig!



alla älskar Sister Hazel?     The Saddest Song      All For You       Your Winter        Come Around





Over Änd Ut


Det syns inte utanpå att det gör ont innuti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0