It's the kinda ending you don't really wanna see

Jag hoppas innerligt att dom två kvinnorna som alltid sitter med sina datorer på mitt jobb och äter frukost pluggar och inte får betalt på något vis, för det ENDA dom gör med sina datorer är att spela farmville och chilla rundor på facebook! Man borde inte få betalt för det tycker jag!


Ikväll ska jag först ha nån form av styrkepass på gymmet med fotbollslaget och efter det måste jag köra direkt till hockeyträningen. Min fråga är nu om jag kommer dö av utmattning eller om jag är tillräckligt tränad för att klara av detta? Jag tror att jag måste äta lite innan för en gång skull! på tal om äta måste jag diska! Kan man komma på något som är tråkigare än att diska? om man bortser från att fylla i egenkontrollprogram så finns det nog inget tråkigare! jag tror att jag skulle ha STOR nytta av en bänkdiskmaskin! jag känner att jag borde få en sån i Påskpresent eller så, jag är värd det!


Jag har barr på heeeela golvet nu, julgranen är utkastad på gräsmattan och snart ska jag även ta tag i migsjälv och plocka ner julstjärnorna i fönstret men med mig tar allt tid, vi får låta detta ta lite tid också! Jag måste sova nu, det är hårt att vara ung!



With or Without You - Boyce Avenue, det ska vara fint!




Over Änd Ut


Kommentarer
Postat av: frugan

blir så glad när det är något nytt frugan ;D

2011-01-12 @ 21:54:54
Postat av: Elin Ekström

Jag har med lagt märke till dem två damerna med datorer..jag tror dem pluggar..fast man lär sig inte så mycket på farmville o facebook=)

2011-01-13 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0