It looks like im losing this fight

Att man inte kan ha kvar kakan även om man äter upp den är bara frustrerande!


Jag sitter hemma en lördagkväll, äter choklad trotts att jag är laktosintolerant och tittar på Americas Funniest Home Videos för att skadeglädje är den enda sanna glädjen! När det är slut borde jag verkligen sova för det är ju trotts allt inte särskillt länge tills att jag ska gå till jobbet, MEEEN det kommer en bra film på tv sen och den vill jag ju se, och kan jag äta choklad fast att jag är laktosintolerant borde jag väl kunna titta på film fast att jag inte borde?

Tanken med detta är nu att ni ska tycka jäävligt synd om mig som sitter själv hemma en lördagkväll och funderar på att gå å lägga mig kl 20,30!
För tanken är väl ändå inte att en man som tjej på 21 år ska behöva göra det? nej det ska man inte, för då ska man göra som alla andra, knäcka en öl, åka på 25-års fest eller käka nån najs mat med nån man tycker om, och detta är vetenskapligt bevisat att det är sånt unga människor gör nuförtiden, allt som står på facebook är sant?


Aa fast nu ska jag ju inte låta som en bitter kärring som faktiskt förtjänar att sitta hemma själv utan jag kan lika gärna erkänna att det faktiskt är helt okej! att jobba är en perfekt ursäkt för att sova bort en hel helg, sitta i soffan i sina fulaste byxor och bara vara allmänt off!



Down - Jason Walker





Over änd ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0