It's hard to belive

Jag har nog inte så mycket ord längre, just nu bara en tom soffa och en flaska jordgubbsylt på golvet!

Vaknade nyss, livet är underbart när man är ledig! Tänkte plugga historia idag för att det är ju trotts allt ganska viktigt! Jag ska ju bli något en dag, något viktigt! Det viktiga är kanske att jag trivs med det jag gör iofs och det är väl meningen att jag kommer göra det en vacker dag.

Städa är också en sån sak jag borde göra eller borde någon annan göra det åt mig, jag har inte riktigt bestämt än! Å andra sidan kan det bli jobbigt att hitta någon som vill göra det åt mig utan någon direkt betalning, jävligt lustigt känner jag sådär spontant för att folk borde vara glada bara över att få vara i min närhet, jag är ganska rolig!

Jag drömde att jag skulle flytta ihop med hemlig person i den finaste lägenheten jag sett på länge och det jag var mest fashinerad över var att vi hade så otroligt mycket frysutrymen, vi kunde ju frysa in hur mycket mat som helst! Jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig när det är det jag är mest extas över, vad fan ska jag med maten i frysen liksom!?


Nej nu får jag skärpa mig och äta lite frukost!


All over you - The Spill Canvas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0