Hey Baby, I think I wanna' marry you!

Jag har tråkigt, så då sitter jag i soffan och gör ingenting, när jag egentligen har en hel lägenhet att städa! Såg i tidningen imorse att man kunde anlita städhjälp för 139kr/h efter RUT-avdrag, och jag tänkte genast att det är fan inte illa pinkat! kan ju vara värt det, jag menar jag som har pengar så det räcker och blir över kan ju unna mig det?

Nuförtiden fryser jag, HELA tiden! jag kanske skulle sagt det till doktorn när jag var där idag.. Han tog en massa prover, jag tror att jag kan ha lite blodbrist nu efter den pärsen och så skickade han mig på ultraljud på CSK, och det kan ju bli spännande! Tänk om dom upptäcker att jag är med barn, det blir lite som en överraskning då känner jag, hur gick det till?


hungrig är jag också, vad gör vi åt det? ingenting faktiskt, laga mat innebär faktiskt disk!





tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0