Here I am without you, I feel so lost but what can I do?

Det blir som en terapi dethär med att blogga tror jag! det är inte lätt och jag vet hur det känns!

Jag har egentligen inget vettigt att säga nu heller, har jag någonsin det? Gör jag någonsin rätt? Nej inte direkt, det är lite av mitt trademark, när jag bestämt mig för en sak borde jag alltid välja det andra! skjut mig i foten!


Imorgon är det dags för historia som sagt! Jag ser fram emot att träffa min nya kompis som är så smart! Hon har en ganska hård attityd men jag tror att det har och göra med hennes man som förmodligen är någon form av maffia boss! men det är ju oklart så man kanske inte ska fälla hellre än fria! Men det är ju svårt att göra ett andra första intryck och mitt första intryck är att hon är gift med någon maffia man! Jag vet inte varför hon pluggar historia A och jag vågar inte fråga heller för vissa saker kanske man mår bäst av att inte veta!



Vi ger lite kärlek till Magnus Weideskog en dag som denna! Somna brevid dig


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0