There's a girl in miami

Jag undrar varför jag bara är trött när jag inte har tid att sova? för innan idag, när jag tvättade och inte alls kunde sova kunde jag knappt hålla ögonen öppna, men nu när jag har till typ kl 18 på mig att sova så är jag inte trött längre? Slå mig i huvet med ett basebollträ tack?


sen kan jag tillägga att jag inte gillar folk som kommer på samma dag att dom/deras mamma/deras unge/deras farmor/deras grannes mamma fyller år.. detta har man väl för ända in i bänken vetat sen människan i fråga föddes? Alltså har du haft ända sen människan föddes på dig att beställa den där tårtan som är sådär otroligt jävla viktig! Det är enligt mig alltså INTE okej att ringa en halvtimme innan jag slutar och be om en tårta, för att bara för att du just vaknat/börjat jobba/börjat använda hjärnan, betyder inte det att jag också är nyvaken och supersugen på att rädda dig från enorma problem, nej, för jag har jobbat och slitit hela natten och är SKITtrött! Men visst kunden har alltid rätt...


 You can call me Al?




Över och Ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0