no i ain't gonna lose you

Man borde rensa bort saker man inte mår bra av oftare, precis som jag kastar yoghurten som gick ut för en månad sen som jag har i kylen, för att äter jag den blir jag garanterat sjuk, precis sådär raderar jag dig ur mitt liv...


Påtal om yoghurt, det är ju ett förbannat konstigt ord, jag menar vem kom på det och vart kommer det ifrån!?

okej, nu har jag googlat det "Yoghurt (av turkiska yoğurt) är en mejeriprodukt tillverkad av mjölk som syrats med levande yoghurtkultur (se nedan). Yoghurt säljs både naturell och smaksatt med frukt eller bär" nu ska jag, för att ni ska slippa, även googla vad turkiska yoğurt betyder!

sådär, nu ska jag förklara att jag inte kan turkiska, men det betyder nog bara yoghurt! och det stod på turkiska något om hur det uppkom men jaa som sagt, jag kan inte turkiska och google translate var inte heller en stjärna på det!

Var kom H:et irfån undrar ni kanske nu? Inte en blekaste aning och det får ni fasen googla själva!


FM Radio - Joshua James



Over änd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0