I don't feel right when you go away

Man föds ju men en viss färg på ögonen, och man föds ju med en viss form på näsan och detta sitter ju faktiskt i resten av livet! Jag tänker att man föds med dåligt minne också och det sitter också i resten av livet, jag är nämligen ett levade bevis på det! så gäller även det faktum att man är dålig på att planera sin tid! jag ska ge er exempel!


Exempel 1
Johanna (Jättesöt och typ 7år gammal) är påväg ut genom ytterdörren en morgon påväg till skolan
 (det var vinter),
Mamma  - "Du johanna, du har inte glömt något nu?"
Johanna  - "Neeeej det har jag inte!"
Mamma   - "Är du helt säker på det?"
Johanna   - (Tänker så det knakar, skolväskan är med och läxorna är nerpackade) "nej det har jag inte mamma!"
Mamma   - Så du hade inte tänkt ha skorna på dig?

Exempel 2
Johanna (Skitsnygg och typ 21 år gammal) Påväg ut genom ytterdörren efter att fyllt på hinken med mer alkohol, hon tyckte inte att det räckte redan, vilket det verkligen gjorde!
Johanna  - "NU går vi, igen!"
Mie         - "Men BG, ska du inte ha skor på dig?"


exempel 3 och 4 kommer en annan gång, man måste ju spara lite på det! så man har något att skriva om! :D

Och här är därför en låt vi alla glömt, för hört den har du gjort! Is It Love - Twill



Over and OUT, puss och sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0