I just can't walk away

Fint ska de va!!

Jodå såatteee, har vart hockey nyss och snart är det vidare till fotbollsmatch! Detta ska nog bli bra :) Sen ska det nog däckas ganska hårt, jag har nämligen sovit ganska lite i helgen!

och jag kan ju inte vänta föralltid, du har ju faktiskt inte bett mig! nu var det faktiskt slut på det roliga :)

Kund -Jaa men du är ju såndär kines?!
Servitris nr1 -Nej jag är faktiskt Vitnames!!
Kund -Ja men det är ju skit samma, samma sak alltihopa?
Servitris nr2 - Ähum jaa asså, det är ju ungefär som svenskar och danskar, samma sak!






She said lets change our luck, this night's all we got
Cause if you jump i will jump to, we will fall together
Just take my hand, we're close to the edge
  ON SKYWAY AVENUE



                                                  And don't mind me if i get weak in the knees,
                                                           cause you have that effect on me
                                              And i cant think of anybody else who i hate to
                                                       miss as much as i hate missing you 
                                     Meant to be together meant for no one but each other  
                                                                        6 Months         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0