And that's because

Tanken var att detta inlägget skulle handla om majs fast på engelska med ett y, det kan vara det lite, men sen hittade jag en sida, som jag översatte med google translate, såhär bra gick det : 

Har du en Bandaid? Cos Jag skrapade bara mitt knä falla för dig.

Har du en karta? Cos Älskling, jag håller just gettin vilse i dina ögon.

Flicka, du måste vara trött coz you been runnin genom mitt huvud hela dagen.

Fick två nipplar för en krona?

Hjälp, somethings fel på mina ögon - Jag kan bara inte ta dem av dig.


Hey baby, du måste vara en strömbrytare, coz varje gång jag ser dig, vänder du mig på!

Hej, jag heter den nya Milkman. Vill du ha den i fram-eller baksida?  

Var du far en alien? Cos honung på planeten jorden finns ingen som du!

You're ögon är blåare än i Atlanten och Baby, I'm all förlorad till sjöss.


Undrar om man får napp om man använder dom raggningsreplikerna? ;) Jag ska prova nästa gång, jag gillar den med alien! :P



Detta är inte musik, detta är minnen (okej, det är musik också)

Missing You - Tyler Hilton
Untouched - The Veronicas
Miss You Like Crazy - The Moffats
Sexy Bitch - David Guetta feat. Akon
Ängel - Felix Hvit
Yellow - Coldplay
En Vanlig Dag - Ulrik


Så var det med det! Jag tror inte DU vågar! ;) jag saknar dig också förresten! Fin! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

orka va så fin. kom och gift dig med mig ;)

2010-03-02 @ 06:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0