So maybe i should get a nine to five

Jaa okej, jag ger mig! nu får jag ta tag i detta.. Vet att jag lovat ett långt inlägg nu, men jag vet inte vart jag ska hitta alla ord! :D


Liksom och typ är ord som fastnar måste jag säga för jag kommer ihåg när man vart sådär fjorton och sa typ och liksom i VARJE mening, även om det inte passade så skulle man göra det "för det var liksom typ så man skulle göra för typ alla andra sa liksom så!"
MEN typ är fktiskt ett väldigt bra ord, lagom lulligt för mig! Man sa typ sådär aller man ska göra typ såhär! då kan man ha sagt lite vad man ville, bara det är liiiite i närheten av vad som sas egentligen!

Jag gillar sommar också förresten! jag vet inte riktigt vad som ska skrivas om mitt gillande av sommaren, det säger sig själv lite tycker jag! :D


Det är inte lika snyggt när man inte vill ha det längre, det är inte lika snyggt när det inte är intressant!


Jag gillar min pärla förresten, gitarren är väl det bästa köp på länge får jag säga och jag tänker inte fundera på vad för nyttiga saker jag kunde köppt för dom pengarna! Nu har jag istället köppt mig glädje, kärlek, skönhet och jaa alla bra ord i en och samma sak! fy fan vad bra!

Jag tänkte åka till bali också, men inte i regnperioden direkt så därför blire kanske bara thai eller om jag hittar nå annat spännande, men semester är jag värd!


Bra skit



Puss

Kommentarer
Postat av: frugän

fan vad nöjd jag är att äntligen ha iaf ETT nytt inlägg att läsa! :p

hoppas det blir gemensam resa till hösten, hade varit SO NAJZ!

2010-06-03 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0