Its been so long

Jag blev stoppad av polisen kan ni tro! Dom sa att det var körkortskontroll och så skulle jag blåsa, detta klarade jag galant för sanningen å säga har jag inte druckit alkohol sen nyårsafton, såhär långt uppehåll har jag inte haft på över ett år tror jag! det blir ju billigt såhär iaf! Jag och polisen har en bra relation, tycker jag har ganska mycket med dom å göra faktiskt! detta är nog mitt fjärde blogg inlägg som handlar om beblandning med poliser, KUL! :D

Jag är förövrigt frisk såhär i sjuklingtider, jag började året lite snyggt med en lätt övergående djävulssjuka, alltså kräksjuka! detta betyder nu att jag kommer kunna klara mig med någon enstaka förkylning det kommande året om man ser till min sjuklingstatistik föregånde år! Träningsvärk räknas inte till sjukdom bara så ni vet, och med denna snygga ( :O ! ) övergång kan jag tala om att jag har träningsvärk, jag vart nämligen på gymmet igår och jag gillart, även om jag fick insikt om hur sjukligt otränad jag är så känns det bra att röra på sig! Grusträning på måndag och jag är laddad, tro det eller ej! :D

Jag har knåpat ihop en liten lista på spotify, när vi var små! heter den och det är precis sådär, man känner sig som 10år igen när man lyssnar på den!


En av dom underbara låtarna i denna lista är helt klockrena Witch Doctor - Cartoons, det är NOSTALGI!



Jag behöver hjälp att hitta en låt som spelades på tidiga 2000-talet, min hjärna säger -03 men jag har inte den blekaste aning, i vilket fall så är det ett w i antingen gruppnamnet eller låtnamnet, och i videon så är gruppen "elaka" clowner, tror du kan klassa låten som rnb och jag tror låten var poppis ungefär samtidigt som black eyed peas slog igenom! har ni koll så får ni jättegärna säga till för jag blir galen!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0