If you does it like this, will you do me like that?

Jag vet att min nya tjej är het, jag gillar henne ;) Fast vi kan dela om du vill! :P  


Ohjo, vildsvin är hårda och jag råder er till att inte prova köra på ett, det är inte alls skoj! Och ska vi verkligen det så ta ett litet, det dör då och du slipper leva med en förstörd bil eller kanske inte leva alls, det enda du behöver leva med då är att du dödat något som inte är en insekt!


Jobbade över 6h igår och idag blev det bara 1h, får väl se om jag klarar att jobba ihop en 8h arbetsdag på en helg! :D Semlor är dessutom skitäckligt (inte för jag äter dom men jag kan tänka mig) så ät för fan inte det!

Häpp, lagom sugen på fest nu och jag antar att nästa helg kommer bli party som heter duga, fi fasen du!


Nu rackarns är det slut på dethär! Lyssna på Shake It - Metro Station vettja!

Puss å mys

Kommentarer
Postat av: sani

mes musik:P

2010-01-25 @ 22:19:05
URL: http://sanilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0