From the moment i wake up

Ähum joodå såatteee, har jag inget viktigt å säga så säger jag sådär, ALLTID!

Jag har nått fel på mitt internet och det är inte okej! Jag har nog nått fel på det mesta skulle jag tro! Och jag ska köpa ny bil också, pärlan har väl gjort sitt och det är dags att göra slut på vårt förhållande, det känns otroligt hårt för hon har funnits där för det mesta, utom när hon surar men det är väl ganska normalt i ett hälsosamt förhållande har jag hört, och hon var och är ju trotts allt min första! Livet är hårt när man måste ta besluten, men det är nödvändigt! Hon får dock stanna tills dess att jag hittat någon som ska försöka ersätta min honey!


Det jag säger kanske inte alltid är som det låter, jag menar nog det på ett annat sätt än vad du uppfattar det!


Puss dåå jaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

honey är fin!

2010-01-11 @ 23:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0