Every single day guess i really missing you

Det finns väl aldrig nått som är mitt emellan för mig!


Joo min dator är vid funktion nu, den lagade sig själv precis som allt annat i mitt liv, funkar det inte så tänker jag att det löser sig väl och se på fan, det gjör det också!

Jag har tagit tag i det hela nu, nu är det jag som ska gå regelbundet på friskvårdshuset, jag kan ju inte gå rund och vara ett potentiellt muskelberg när jag med lite träning skulle kunna vara ett muskelberg!


Och jag tycker vi alla ska bli lite osvenska, för jag är trött på allt det typiskt svenska som att man inte ska sticka ut, man ska inte skryta och framförallt ska allt vara så jävla lagom hela tiden! Och bli lite mer ärliga, det tycker jag absolut vi ska bli!



Tänkte först ta och skriva en låt från en otroligt vacker människa, Delta Goodrem men sen hade jag en låt i tankarna med en text som är ganska klockren på många vis! Och nu hittar jag inte den riktigt, låt mig fundera så ska ni få det bästa! 
Okej, nu hittade jag inte låten med texen så det får bli Delta Goodrem, vilket iofs inte är något negativt för det är en vacker tös, bra text och en otroligt bra låt!  Be Strong




Kommentarer
Postat av: Cássandra

Ehm, din nya tjej är het ;)

2010-01-22 @ 18:12:31
URL: http://biancaofaugust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0