There are time when life was good

Okej, jag ser mig själv skyldig till anklagelserna "dålig uppdatering av blogg"! Men hör och häpna, jag tänker inte be om ursäkt!

Människor som ringer när man sover och säger "oj sov du? då kan jag ringa dig sen, fortsätt du sova" NEJ det kan du inte för racksingens, nu har du redan väckt mig och kan därför säga vad det var du vill så slipper du ringa igen och säga precis samma sak, dom människorna borde dömmas till livstid utan telefon!

det var något mer jag ville förmedla, men johanna har dåligt minne!

Eftersom jag tortfarande tror på att alice kommer vinna idol 2008 (jag har hört att man aldrig ska sluta hoppas) så stört gillar jag faktiskt hennes nya låt! I Wanna Live heter den! man kan ju lyssna in hennes Lady Luck också om man vill, men det är frivilligt! Något som däremot inte är frivilligt är att lyssna på Hon älskar snabbt, för det är obligatoriskt!

Och jag tänkte att jag aldrig lägger bilder på dethär stället så då kan det passa sig med ett bildbevis på att jag faktiskt kan det jag jobbar med!

                 




Och du var aldrig meningen!




Puss på

Kommentarer
Postat av: blixten

jag får ett slags härligt lugn inom mig när jag ser vad för godsaker som väntar mig i framtiden! ;)

2010-02-03 @ 20:38:56
Postat av: Anonym

Det där är ju gamla bilder... :P

2010-02-03 @ 23:51:46
Postat av: Cássandra

Jäävlar vad duktig du är! Ska ha dig i åtanke när Angeliques lilla syskonbarn fyller år, han ÄLSKAR spindelmannen! KRAM

2010-02-19 @ 21:01:35
URL: http://cassandrawinther.blogspot.com
Postat av: Cássandra

Jääävlar vad duktig du är! Ska ha dig i åtanke när Angeliques lilla syskonbarn fyller år, han älskar spindelmannen!! Kram

2010-02-19 @ 21:02:37
URL: http://cassandrawinther.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0