i know youre wearing thin down to the core

Jag inser att mitt senaste inlägg är det första man läser om man hamnar på min blogg och jag är inte säker på att jag vill ge intrycket om att jag är sådär snuskig! fast å andra sidan är alla nog sådär snuskiga och detta vart ju inte alls särskillt mycket snuskigt, så vid närmre eftertanke gör det inget!

Såg en tösabit på jobbet idag, hon hade orange hår, det är ju fresch får jag säga! Jag bakade (eller kanske handledde med tanke på att praktisen fyllde formarna, jag skötte ugnen) världens bästa muffins idag igen, jag är ju proffs på detta nu och jag har aldrig vart mer sugen på att trycka i mig aldeles perfekta, varma och nybakade muffins!
Och, tro nu inte alla människor passar i orange hår och det ska ju vara rätt färg och allt, nej var försiktiga!

Puss som fasen, nu ska jag sova! Vill du vara med? ;)




Misery Buisness, Acoustic verision - Paramore






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har "utmanat/nominerat" dig på min blogg - kika in :) haha



Och förövrigt kollar jag flyg och tågbiljetter, funderar på att kika ner någongång i maj kanske? vad sägs!? :)

2010-02-04 @ 23:38:06
URL: http://ekronwall.blogg.se/
Postat av: Fritz!

Johanna! vi vet allihopa att du FAKTISKT är sådär snuskig på riktigt, om inte värre! Bloggen vart ju bara en smakbit på det hela :P

2010-02-05 @ 00:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0