Like somehow you just don't belong

Sitta hemma med gitarren en fredagkväll och vänta på att klockan ska gå, det gör ingenting faktiskt, trotts att jag varken kan spela gitarr eller sjunga så gillar jag det ändå! det går inte förklara, men det låter bra i mitt huvud!

Det är mycket som låter i mitt huvud just nu faktiskt, ibland ska man låta bli att lyssa på det och bara gå på känsla, men det går aldrig och speciellt inte om man heter johanna stjärnfeldt, för då ska nämligen allt överanalyseras och tänkas igenom noga och tillslut så kommer jag fram till drastiska lösningar till problem som kanske inte är problem egentligen, det hade aldrig blivit det om jag bara hade låtit bli att lyssna på det som låter inne i huvet!


För att bli stor måste du vara konstig och är man stor måste man vara snäll, (ibland är inte konstiga människor snälla) (vad är en konstig människa?) det har jag lärt mig!

Jag fick höra idag att jag har int riktigt rätt att dömma andra människor, och jag ser ingen anledning till varför jag skulle göra det heller!


I Want It All
                       When It All Falls Apart
                                                               Kiss N Tell
                                                                                      The Joke
                                                                                                        With Arms Wide Open
                                                                                                                 CREED
                                                                                     LIFEHOUSE
                                                                  KE$HA
                          THE VERONICAS 
   QUEEN 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0