you don't have to keep me but, tonight please keep me warm

I min telefon finns en funktion där man kan läsa vilka ord jag själv laggt till i T9 ordlistan, jag tänkte ge er en liten lista på exempel vad jag har laggt till!

BALI  coccosmjölk   coolare    cupcakes    diss    Banda    biffen    fajn    falukorv    flator    fylle    färs    glajjor    hallelujah    halsat    jägarn    kvasten    latex    lodis     paxat    sprattelvatten    tsunami    äckel


Jag tänkte jag skulle försöka sätta ihop en text som alla orden innehåller, så vi får ett hum om vad det är jag skriver i mina sms! 

"På BALI, har vi halsat coccosmjölk blandat med spratelvatten vi hade fylle och malde falukorv till färs, sjöng hallelujah med glajjor på, vi fick en diss av ett äckel och klädde oss i latex! vi gömde oss för en tsunami med ett fajn gäng flator som vi paxat och skickade jägarn efter cupcakes! vi banda allt ihop medans en lodis flög förbi på kvasten! Vi fixar biffen och kommer alltid vara coolare än ER!"

Ähh okej, det kan ju diskuteras? 


detta lyssnar vi på en söndagkväll! 




Over änd UT







  



Kommentarer
Postat av: Jennie

Sno inte mitt ooord!! Sprattelvatten är BARA MITT!!!!

2010-12-06 @ 01:11:35
URL: http://wallenfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0