We'll make the most of it

varför tänker man ens tanken att ha strumpor på sig i sängen? och varför kan det aldrig finnas en tvättid till mig när jag behöver det? Varför blir skåningar så förvånade varje gång det är vinter och snön faller att alla liksom bara stannar upp och funderar på vad det är istället för att skotta bort skiten? Varför finns det inte fler timmar på dygnet och skulle man kunna leva på koffeintabletter och 2h sömn?

påtal om koffeintabletter känner jag att det är kanske något jag borde införskaffa? snitta fyra timmar per natt är kanske inte jättebra för kroppen och när ögonen går i kors blir det svårt att se vad man gör för tårtor! Jag går till apoteket i eftermiddag!

Jag köper en overall också! eller åtminstone sånadär byxor och jacka! jeans var inga bra utekläder kom jag fram till, nääe ska de va så ska de faaaan va påriktigt! :D


from paris to berlin!!



Over änd ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0