Let's bring it back

Man blir tydligen sjuk av att sova för lite, men det är ju ganska lätt att bota det, om man bara hittar tid till det!

vart och tittade på alliansen igår, sjukt bra att vi faktiskt vann över knislinge som slog ut oss förra året men det känns ju skit att man inte får vara med och lira! Å andra sidan hade jag väl inte kunnat gå på en vecka om jag gjorde det, mitt knä är åt helvete! Det är inte någon som känner att dom vill byta? någon som inte är så aktiv och som bara jobbar, helst ska du jobba med något som man sitter ner mycket för jag klarar inte av att stå upp mer än sex timmar på ett sträck! Fast nu ska vi väl inte klaga!

Satt i ishallen i tisdags och skulle byta om till träning med typ U18 i omklädningsrummet brevid vilka hade sin stereo på högsta volym och helt plötsligt så sätter dom igång "don't stop believing - Glee" Alltså Glee är asbra, men är det verkligen vad killar i den åldern lyssnar på och är det verkligen en låt man laddar upp med när man ska träna en sån sport som hockey? Det var oväntat men vi klagade inte!


Over änd ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0