I would catch a grenade for you

jag var i göteborg med världens bästa, träffade världens finaste påväg dit och hade världskul! sedärjaaa!

Vissa är bra på att springa fort, andra är en hejjare på lira boll, några andra är duktiga på att åka snowboard och någon annan år en riktig fena på att rita, Jag däremot är så sjukt bra på att duscha att det borde vara mitt jobb! jaa sova är jag också sjukt bra på, även om det händer sällan, men det borde också vara mitt jobb!

och dethär med att man inte kan vinna om man inte spelar på lotto har jag funderat sjukt mycket på och insett att jag borde göra något åt det, så nu ska jag spela på lotto och vinna massa pengar! :D

ursäkta dålig uppdatering, men jag har vart på rymmen i göteborg som sagt! det är kul nästan jämt!



over änd ut

Kommentarer
Postat av: C

Puss

2010-12-29 @ 20:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0