I Hope That I Don't Fall In Love With You

Jag är ganska klok, för jag har kommit på varför unga människor så som studenter och ensamstående mammor/pappor aldrig vinner på lotto! Jag vinner inte heller på lotto och ingen av mina kompisar heller! Vi vinner inte på trisslott heller och efter nogranna undersökningar och uträkningar har jag kommit fram till att man kan inte vinna om man inte SPELAR, sluta klaga nu!


Jag brände mig nyss på STEKJÄRNET, det heter stekjärn för att det var gjort av järn förr! Vart kommer panna ifrån liksom? :O I velket fall gör det snuskigt ont och det är inte okej!





ibland känns det som kärlek vid sista ögonkastet

Kommentarer
Postat av: Jennie

När vi ses blir de kärlek vid andra ögonkastet! ;)

2010-12-11 @ 00:54:16
URL: http://wallenfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0