God it feels so good!

Jag har påbörjat min tränarkarriär! den ser ljus ut och jag kommer klättra likt ingen annan, landslaget nästa liksom! först måste jag bara få ungarna fatta att det är fotboll vi tränar, snacket gick ungefär såhär :
"alltså, måste man beställa tomtem om han ska komma?"
"Äter du gris elle ko?"
"kan vi inte få hänga i domdär i taket, ELLER kan vi inte ta ut repen?"

Jaa ni fattar, var faaan kan jag köpa tålamod? på samma ställe som jag får kroppen på köpet när jag köper ett par trosor ur en katalog antagligen! där kan man även köpa ett bättre minne och en snygg fru!


Varför blir man elak och bitter när man håller med någon om dennas slutsatser? så som " Jag var verkligen urdålig på detta" och om nu människan är det är det väl ändå mest ärligt att bara säga "ja det är du" men nej då blir man plötsligt otrevlig, nej då ska man svara"nejdå, det var du inte alls, fortsätt bara, övning ger färdighet" eller nått annat smörigt, jaa för då är man ju inte alls falsk??


häromnatten drömde jag att jag födde ett barn, jag hade inte vart gravid utan åkte in till akuten och födde ungen, sen sa jag "blir det inte mer än såhär?" och när dom kom med ungen till mig sa dom"jaa vi fick raka han på ryggen för han var lite hårig" jodåsåatteee, jag börjar bli orolig!!



fågel fågel, du har en fågel på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0