Brace yourself

Jag är kär, ni ska få se varför...


            



Jaa som synes är det alltså inte samma människa på båda bilderna, men jag hoppas att jag får vara kär i två st samtidigt! :D Amer Heard och isabelle gulldén om ni ville veta! :D



alltså jag måste vara världens snällaste människa, eller är det bara när man äter pepparkakor man bli snäll? jag tycker ju helt klart att det borde räknas om man bakar dom också! för jag har bakat massor pepparkakor idag! och då ska vi verkligen inte tala om hur många jag bakat dom senaste veckorna, det är liksom knappt okej! men vah har jag för val? och jag ska dessutom baka mer än 10 gånger så många till! Är det någon som vill byta jobb med mig?



Och vet du vad, jag tror inte du vågar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0