You got growing up to do

Jag brukar aldrig svära, men FÖR HELVETE, så känner jag nu ungfär! Man skulle kunna säga att jag mår lite illa också! Alla hanterar vi saker olika och jag hanterar det såhär! Ett stort leende på läpparna och asgarv, min enda reaktion och jag tycker det är illa! Usch nej, rör mig aldrig mer!


Nu ska jag nog upp på stan å fika, först lägga i en ny maskin tvätt bara! :) Sen vart det käk hos morfar ikväll tror jag bestämmt och imon är planerna ledighet! Kanske en runda till väla med syrran, mest för att jag gillar henne! :) Igår förresten! Då lira vi innomhus fotboll, pojksnörena utmande och trodde ju det skulle bli en lätt match att dra ner tjejerna i fördärvet, men INTE det nej, tjejerna tog hem det hela ganska stort och killarna vägrade att ens säga hejdå! :P


Puss hej, jag gillar dej!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0