Jag sa livet blir bättre, när man vet vart man ska!

Om livet kom med en ångra knapp, som när man gjort fel på datorn, skulle man använda den då? Vill man verkligen kunna ångra något man gjort och vill man göra det annorlunda? nothing more to it!

Hade jag vetat hur allt skulle bli skulle jag spela mina kort annorlunda!


Missade en stensäker chans med något som aldrig skulle bli nå mer i helgen, för att jag alltid ska ha så bråttom överallt! Jag gillar lediga helger minsann, fast vem gör inte det?
idag känner jag mig allt annat än organiserad och detta röriga blir nog inte mer förståligt än såhär!




Jag hatar mig själv när jag känner mig otrevlig, men jag har vetat hela tiden tror jag, och det är otroligt hur någon kan sjunka från så mycket mer till någon sorts likgiltighet! tack för det liksom! Egentligen vill jag inte ha mer med detta å göra faktiskt!


Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0