i wanna tell everybody

JO men vet ni vad, nu mår jag sådär illa,fast ändå inte igen! Tänkte bara berätta att även om det kan verka så så är jag faktiskt INTE dum i huvudet!



Jag tro att det kan vara så ätt när något gör jätte jätte ont eller är väldans obehagligt så förtränger man precis hur det känns, man kommer ihåg att de gjorde jätte jätte ont, men man kommer inte riktigt ihåg hur på nå vis! Kastade mig upp på britsen i röntgenrummet idag, flashbacks från dendär regninga augusti torsdagen 2007 som förändrade mitt liv likt inget annat, jag skulle milt sagt vilja kalla det tortyr det dom höll på med på röntgen och det trotts att dom hade gett mig morfin... vissa saker får en att minnas..

Vissa saker får en minnas saker man egentligen vill komma bort ifrån, tex låtar, platser eller händelser. men jag antar att det är nödvändigt för att bearbeta det som hänt, det är totalt onödigt egentligen att stänga ute något/någon för att man ska få lättare att gå vidare och tror att man vinner på det i längden!

och just det, det som vartit förut gör dig till den du är idag, glöm aldrig det!





You are so sexy my love
You got me trippin' over my tongue
And I can't say what I mean but I mean it when I say
That I fell so hard for you that it broke my heart in two
Now I'm wrapped in black and blue
You know I'm crazy 'bout you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0