How will i know

Jahaja mina vänner, jag har faktiskt inget vettigt att skriva så varför jag skriver då har jag ingen aning om faktiskt! Har målat klart mitt bord nu, "it takes no time to fall in love, but it takes you years to know what love is" fick det stå, skitbra faktiskt! Tänker inte kommentera det hela för det kan bli långt då! :)

klagade på praktiskt taget allt i mitt liv för ett par dagar sen, då sa mamma till mig att du har tak över huvudet och en familj som älskar dig, det finns dom som inte har det! och så är det ju faktiskt! det finns gånger man säger "det finns alltid någon som har det värre" och det låter definitivt som en av alla klyscher men så är det ju faktiskt, jag har inte det så jävla illa som jag själv tycker när problemen hopar sig!


nu orkar jag inte mer! ska hjälpa syrran å klä en bok, det var ju inte hudraår sen man klädde sina böcker vaa! :P

Mini pride om två veckor, eller jaa 9 dagar drar det igång, om jag är laddad!


dagens låt mina vänner Your guardian angel - The Red Jumpsuit Appartus är mer än bra!

och så ber jag om ursäkt för dom gående månadernas insnöande, det ska inte hända igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0