And im not missing you at all

Nu vet jag precis vad det är jag vill skriva, men jag har liksom inte riktigt möjligheten att få ut det på rätt sätt, det finns människor som verkligen kan få ut det på rätt sätt, det finns dom som kan få en inhandlingslista verka intressant och massmord verka rätt, dom kan detdär med att skriva och få det låta övertygande och intressant, även om det inte alltid är det.
Fast dom som kan använder det ofta till att få ut alla dom tankar och värderingar som jag tror att alla har egentligen, jag tror, eller jaa jag kan nog säga att jag vet att alla människor har tankar om det mesta och man sätter värderingar i princip allt!
Dock finns det dom som aldrig säger vad dom tänker eller tycker, alldrig lägger sig i en diskussion och tycker det är lättast att bara hålla med det som sägs och nu tycker jag att dom gör fel för jag tror att alla människor mår bra av att få säga hur dom ser på olika saker, och framförallt så är det många gånger det som gör dig till den du är!

Som sagt tar det bara slut sådär väldigt ofta, men jag skriver det i alla fall!

Det jag ville skriva innan utan att veta hur var att när man ser tillbaka på något i efterhand så är det ofta inte alls så som man trodde att det var när man var mitt i det!


Jag har en förmåga att väldigt ofta blanda in gröt, mackor och bilar i mina liknelser om mina relationer till folk, men denna gången är det ingen liknelse, nu älskar jag bara gröt för att det är just gröt!


dagens låt är Hey Ya - Will Young, bara fö att den är mycket bättre när han gör den än när outkast gör den!



Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0