Your eyes dont love

Just det, jag har en blogg!

Innan berättade jag om att jag skulle ut och gå men att jag kom llt längre och längre ifrån det hela och vid det tillfället låg UNDER täcket i min säng, jag sa att det är då man tänker "hur tusan hamnade jag här?" jag fick då till svar att man ska vara glad att man då ligger själv där under täcket när man tänker så och jag kom då fram till att det hade varit så mycket värre om man även tänkt saker som "... och vem är det?" eller "var hon verkligen snygg igår?"

Jag ringde jobbet och jag hör luren lyftas och så kommer det "välkommen... TJÄNARE BG!" mie hade efter början på sitt inövade svarstal insett att det var jag som ringde innan jag han säga något och därför lät det så, skitkul faktiskt!

Det var även skitkul när vi var på marsipankurs idag och en liten nätt tjej (runt 20-25år) satt och käka tonfisksallad med snus inne! efter maten slängde hon snuset och tog en ny, jag tror det kallas beroende eller nått liknande! I vilket fall säger magnus när vi sätter oss i bilen "Asså hade hon snus inne när hon åt?" jag förklarar läget om snusbytet för hnom och han utbrister "Men hon var ju smal" Jag och sarar tittar frågande på varandra och undrar vad tusan det har med saken att göra, då förtsätte han "jaa men tjejer som snusar brukar vara tjocka" Jaa, förutfattade meningar är grejen!??

Ähum näe minsann, nu har jag inte mycket mer att delge världen! shoo bre!  (jag borde ha en såndär ordlista-för-oss-som-bor-i-ghettot)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0