You'll left me out there in the early morning rain

Jodå såatteee, det går bra nu! :D Väldans bra faktiskt!



Ähum ikväll var de visst Pink som spelar i globen, fint ska det va! Själv får jag stanna hemma och inte titta på pink! TRADIGT som fasen, jag borde varit där!


Jag har ett problem! jag har en gäst i mitt skåp, en liten lurvig sak som piper, mus kallas det! Jag har bara sett han en gång och funderar på om han flytta ut igen? Sven heter han och jag har inte hjärta att döda det lilla knytet! Jag får fånga honom och ha han i en bur helt enkelt! stackarn!


nu har jag tydligen ingen aning mer!



Puss

Kommentarer
Postat av: Hammarby

Jag erbjöd faktiskt dig att gå på pink, men nej nej man tackar!

LÅT SVEN LEVA!

2009-11-10 @ 14:03:18
Postat av: Skåne namnsättare :P

Men hallå, Skåne För fan, Tacka NEJ till Pink! Du borde skämmas! Den var grym :D

2009-11-11 @ 17:46:00
URL: http://ekronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0