Im not missing you at all

SAFTEN är slut, det är katastrof! Helt värdelöst faktiskt.. Ähum jag dricker ju inte saft så ofta, men det är bra att ha hemma när barnbarnen ellr nej justde kompisarne kommer hit å hälsar på!
Och det finns förmodligen inte mer i affären?

Gertrud frågade mig och SVEA var ett klädesmärke för alla gick runt med det på mössan och jag på min tröja, och hon ansåg att alla inte kunde heta svea, sant gertrud, sant!


De luktar gris, peparkaksgris! Det kan ju vara osökert såhär i svinsjuketider men vi bakar sånadärade skitgrisar nu, och damer och äckelgubbar och kåtbockar, nej nu ljög jag igen! Pepparkaks grisar, gubbar, gummor och bockar! Jaa det luktar gott minsann! Saffran luktar också gott, och en som jag känner luktar också gott! jaa fast alla jag känner brukar lukta gott!


hade jag skullat festa idag hade det blivit bra! Skulle jag festa imon hade det blivit bäst! och vet ni vad? imon är det winnerbäck och jag som tar ett glas ihop! njaa kanske inte riktigt, men han ska iaf spela för mig och alla andra söta kristianstadsbor!


Down - Jay Sean ft. Lil Wayne och Sexy Bitch - David Guetta ft. Akon hänger liksom ihop med Pilla, Pillas bil, Joshua Radin och Cornelia, det blir ju bra!

Nu är det slut på allt det luddiga, en puss å sen är det nog godnatt med dig!

Kommentarer
Postat av: Sjöbeck

är de den saften du bjöd på på din fest i augusti så måste jag säg att jag tycker det är en himla tur att den är slut. saft håller inte flera månader utan konserveringsmedel liksom... :P och den va väl hemmagjord? :))

2009-11-30 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0