An old picture on the shelf

Det var engång någon som sa till mig att det var viktigt att berätta hur man känner för det blir så svårt annars, just i det läget och i den situationen ångrar jag faktiskt att jag gjorde det, men jag inser nu när jag själv har hamnat i en stuation där jag håller på att bli galen på att det finns människor som inte bara kan säga hur dom känner rakt ut istället för att man ska gå å chansa och allt blir fel!


Att skriva blogg känns som att snacka skit med mig själv och att jag råkar försäga mig till någon och så vet plötsligt alla det jag snackat skit med mig själv om och då blir det sura miner eller upprörda människor, men å andra sidan så är ju faktiskt detta mitt liv och mina åsikter, tycker jag att svea har en ful tröja och skriver det i min blogg, så är det ju inte så att jag inte skulle stå för det om svea skulle fråga mig om det sen, visst kanske det alltid är fel att inte säga något rakt till personen i fråga men ja, nu är det bara såhär! :)


och just det, om man skulle se en bil som man inte var särskillt snygg så skulle upplevelsen av att köra bilen densamma som det skulle vara att köra en riktigt snygg bil, typ! Och det kan också vara så att en bil är snygg när du väl fastnar för den, men när du kört den ett par gånger och inser att det inte är så spännande eller att den inte funkade som den skulle, jaa då är inte bilen särskillt snygg längre, det har hänt mig många gånger!



Ibland säger jag saker jag inte riktigt menar, mest för att det är lättare än saningen, Johanna "dubbelmoral" Stjärnfeldt, eller hur var det nu?



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0