You spin my head right round!

Idag har jag "sympati slutat snusa" med chefen, riktigt dåligt humör och sådär kort stubin att jag blir räddför mig själv, visserligen inte elak, men det har kokat inom mig, jobbigt värre!

Det finns så mtcket som människor gör annorlunda, alla äter olika, gör vid sig olika och klär på sig olika, och skulle man behöva göra som någon annan en dag så är hela dagen förstörd, vi är så otroligt inkörda i våra gamla spår att man blir deprimerad.. jaa här kom jag inte längre i vad jag skulle säga för jag såg nyss Laila Bagges sista dans nr i Let's Dance, heeelt underbart!

Laila Bagge är ruskigt duktig och enormt snygg, japp jag håller minsann på att hon ska vinna, men med tanke på att den enda som jag hejat på som vunnit i någon tävling någonsin är Agnes Carlsson så kommer hon antagligen inte göra det..


Dagens låt får ju självklart bli All By Myself - Céline Dion




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0