The pride is not broken

Bg ska bli bildad! Jag har nu kännt pressen, typ alla pluggar ju på högskalan numera och jag vill såklart inte vara sämre, så jag har sökt två kurser, vi år väl se om jag kommer in, det hade minsann varit väldans trevligt! Dessa kurserna är ju då på 25% kväll, så det kommer bli soft! jaa jag är taggad faktskt! :)

Förövrigt är maten klar nu, men ingen wayne hemma... Och jag har fått bestämma vilka veckor jag vill ha semester, så att nu känner jag mig vuxen, väntar bara på deklarationspapperna nu! ;)


Dagens låt blir tro det eller ej, en Kent låt! det blir en kent låt imorgon också, men vi börjar med 400 Slag







Jag ska skriva om dethär med skylla ifrån sig endag, jag orkar int nu bara!
Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0