Långa nätter....

Jag glömde skriva en rolig grej :P

Inatt när klockan ringde vid 03.30 för att jag skulle gå upp så hör jag Wayne fråga, "är det din väckarklocka?" jag svarar att det är det, då fortsätter han med"det blåser mycket ute idag" mhmmm svarar jag "jaa du får akta så du inte blåser bort"

Jag undrar om han kanske fortfarande sov, eller hur det ligger till, rörigt var det iaf!

Mie är inte den enda som rör ihop det i kassan förresten, för ett tag sen frågade killen på Bunna mig om jag ville ha legitimation, när har undrade om jag skulle ha kvittot!

hrm tack igen!

Kommentarer
Postat av: louise

ja de är gulligt de där med kärlek :)

2009-03-07 @ 10:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0