Jag vågar inte!

Idag på jobbet säger den nya praktikanten (hon har varit där i två dagar) Åhh vad bra du sjunger johanna, verkligen! (detta med en gnutta ironi i rösten) jag tänker såhär, iom att hon inte är den första som säger det så kanske det är så :P Men med tanke på att det tog henne en dag att även komma fran till och berätta för mig att jag är störd, så får jag ju tro på det också, för det är fler som sagt det till mig :P

Igår kunde varken jag eller wayne somna när vi gått och laggt oss, så jag sa till han, "ska vi leka en lek?"  och FYY på er, nu vet jag vad ni tänkte, men nej, vi lekte en namnlek, jag sa ett namn å sen sa han ett namn söm började på bokstaven mitt slutade på :)  Skitroligt faktiskt!


Livet som sambo går som på räls, det är liksom handling på maxi, diskussioner om vad som ska käkas, och sådär, jag gillart, man har liksom någon att dela den jobiga vardagen med, och med en vän som wayne kan det bara bli skoj:D


dagens låt mina vänner, det blir Johnossi - Man must dance




Kommentarer
Postat av: louise

hahhaha jaha va tänkte du på egentligen bg? när blir man hembjuden på fika?

2009-03-10 @ 22:10:33
Postat av: louise

hahhaha jaha va tänkte du på egentligen bg? när blir man hembjuden på fika?

2009-03-10 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0