Jag har väntat på ett regn

Hm tråk resulerar i lista!



ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? Haha denja, 34 minsann å dar, dvs 14 år äldre än mig! :)

Hur många har du varit riktigt kär i? 1

Vad tycker du om kärlek? det kan vara fint, men det är svårt!

När kramade du någon sist? Emma, på jobbet idag, men det vart en minikram

Saknar du någon speciell person? Ja Victor Nilsson alltid, och så finns det dom som inte bör nämnas vid namn

Har du svårt för att bli kär? Jaa, men det är för att jag inte träffar rätt

När kysste/hånglade du med någon sist? Tss, jaadu, det måste vara ca en månad sen

Ångrar du det? nej, man ska inte ångra något!

Är du singel? Ja, big times!

När fick du senast en komplimang? Typ innan idag?

Har du hånglat med någon av samma kön? Ähum, nej? Jo men självklart!


HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös: Näe :)

Hånglat med nån riktigt ful: haha näe, bara de snygga är bra nog åt mig :P Iaf så är dom snygga när jag är full!

Hånglat med fler än 5 pers: Jaadå!

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Skulle det vara något ovanligt? Ja men det har jag :D

Gjort något riktigt dumt? ja, det har jag nog!

Gjort något du verkligen ångrar? Näe, man ska inte ångra!

Varit nykter på nyårsafton? Visst, när man vart mindre såå!

Åkt ambulans? Näe minsann å dar!

Gjort nåt olagligt? Kört för fort å sådär?

Blivit polisanmäld? Näe! :)

Fått din mamma att gråta? Aa men det har jag säkert!

Slagit ner någon? Nej, jag är inte så våldsam, tro det eller ej! ;)

Skämts över dina föräldrar? OM jag har! ;)

Skämts över dig själv? Jaadå, in the old days!

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja men klart jag har! :)

Tar du droger? Näe fy för sjuttsingens

Dricker du? javisst, helgalkolist eller ungdom, you name it!

Vilka kläder sover du i? Shorts å T-Shirt!

Vad hatar du verkligen? Caroline Af Ugglas, annars är ju hata ett starkt ord!

Varit kär? ja, minsann å dar det har jag!

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Jaa, det har jag :P

Är du ensam nu? Ja!

Vill du gifta dig? Jaa men det vill jag nog, fast vill inte min partner gifta sig så är det ju inte så att hela världen rasar samman!

Vill du ha barn? Jaa, men inte just nu :)



SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng? Wayne och jag sover ju i samma

Såg dig gråta? Ojdå, det måste vara typ Mamma

Fick dig att gråta? Sibastian, eller minnet av Jacob

Du delade en cigg med? bäst på fest och sånnt minns jag inte!

Du gick på bio med? Tha Fantasi Gäng! :)

Skällde på dig? Mamma har den uppgiften!


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:


Gråtit? ja

Kramat någon? Ja

Pussat någon? ja

Köpt någonting? ja

Sjungit? Tss jaa alltid!

Saknat någon? Jaa

Varit full? Näedu, det har jag inte! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

bg du sjunger ju typ alltid :P

2009-03-16 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0