I want you to fly whith me

Pappa ringde nyss, berättade att min lillebror ska döpas den 29e och så snackade han lite skit, frågade hur det var med mig å vad jag hittar på å sådär, han verkade uppriktigt bry sig!
Det gör mig verkligen helt förvirrad, saknar jag honom och en relation med min pappa, eller vill jag inte ha nått med honom å göra? är jag fortfarande rädd för att han ska svika och såra som innan, och värre än någon någonsin kan?

Jag tror det kan vara så att jag är dum nog att sakna honom, för jag känner inte att jag är arg längre, det tog inte emot att svara, och det gick å prata med honom utan att vilja avsluta samtalet, jag tror han anstränger sig, han har trotts allt en familj som behöver honom nu, han har kanske insett att om han ska ha något kvar så får han börja bry sig!
Men sen är jag fortfarande rädd för att komma för nära, för jag vet att ju närmre man är någon desto mer ont gör det sen! Vi får se, det kommer kanske nya bakslag, det är absolut inget ovanligt i mitt liv, ett steg fram två bak, alltid!

En vit helg, det är vad jag sattsar på, gårdagen var det harry potter och så ska det låta, idag blir det melodifestivalen å gott käk, alla andra ska visserligen ut å festa så jag får väl vara själv om jag inte tar röven och drar mig hem till skogen och dom små trollen där! :)


Dagen låt mina vänner det blir Perfect - Simple Plan






Över änd Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0