I try to be strong

"grattis till träningsvärken" det var det första mats-sjukgymnast sa när jag berättade om att jag knappt kunde röra mig av smärta, han blev överlycklig, och när han är glad är jag glad, det betyder ju att det äntligen händer bra grejer, så nu lägger vi i en växel till och sen är vi igång! :)


Och jag stör mig fortfarande på att det finns folk som inte kan säga precis som det är, säg hur det ligger till iställe så man slipper gå å tro saker!

Idag är jag faktiskt på bra hummör, en annan har ju fått ledigt på lördag, så det är fest i HBG på fredag som gäller, Christian Kjellvander spelar så det ska bli najs om man säger så, det är fritt fram att hänga på faktiskt! :)


Jag är en sån person som skulle kunna ha fem olika jobb, ett varje dag måndag till fredag, för omväxlings skull, jag skulle ha kvar det jag har nu på måndagar, på tisdagar vill jag vara polis, bartender på onsdagar, på torsdagar är jag gärna reseledare och sen avslutar vi med ambulans sjuksköterska på fredagar! Jag har en förmåga att tröttna fort tror jag, det är som när man kämpar för något man vill ha, när man väl fått det tröttnar man liksom, jag ska hitta ro i migsjälv och det jag gör, så jag inte tröttnar på allt och alla hela tiden, det är faktiskt inte så kul!


Dagens låt... det måste bli en låt jag hittade på youtube bara sådär, den heter Take me to you - Jenny Nygren








Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0