Could you ever be real?

Alla nu satt jag här å försökte komma på något lika slagkraftigt som "våga vägra Vinterkräksjukan" kampanjen på allas läppar (gå med i facebookgruppen som jag grundat vettja!) I vilket fall, något lika slagkraftigt om Tigerbalsam, men jag kommer inte på något annat är typ "alla älskar tigerbalsam" men det blir ganska tamt! Jag kan ha en tävling minsann, den som kommer på något som slår högt om tigerbalsam lovar jag att bjuda på middag! :D

Jag och Pelle på jobbet stog och diskuerade sex, kärlek och krav inatt, jag sa till honom att övning ger färdighet (han är 43 bast) och så sa han att dom han vill öva med vill inte öva med honom och tvärom, så sa jag till honom att han får sänka sin standard lite, då sa han att det vägrade han göra, å då frågade jag honom vem som är den ultimata, och då säger han colin i bridget jones dagbok, han erkänner härmed att han faktiskt är bög!
När han sen kastar över frågan till mig om vem som är den ultimata, och frågar om Markus Schenkenberg är de så säger jag, NEJ tack, jag vill gifta mig med Pink, han ber mig då att skicka ett friarbrev till henne, och detta hade jag gjort om jag inte redan har en annan jag ska gifta mig med! ;)


Jag sa till victor "bit inte på skeden" då tittar han lugnt på mig och svarar "jag biter inte... jag tuggar!"

När jag hade vari inne och tagit blodprov och sen kom ut till pojken igen så tittar han på mig och säger "Hanna, Jag älskar dig"  Hela väntrummet enas i ett högt "awwwww"

Hälsat på mormor, hon kämpar på fint, det är hårt å se henne så svag faktiskt!


Dagens låt har ni fått, ha en bra dag, jag gillar er! :D



Puss på


Kommentarer
Postat av: fritz.

alltså!!

här står jag på tågstation med namnskyllt & godispåsar och väntar, men kommer det någon liten pojke? NÄ!???

vafan johanna, skojade du bara eller? :O

2009-03-02 @ 17:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0