You make me smile, please stay for a while!



Jag gillar förövrigt alltmänt chill i Ödåkra, helst på nån gräsplätt med någon som är trevlig!

Jag blir knäpp på allt som har med ideal att göra, och kroppsformer och så, speciellt nu till sommaren och bikiniperioden!  Gilla läget helt enkelt och gör du inte det, gör något åt det istället för att klaga, det finns folk som tycker att du är galet fin som du är! och förresten, jag klagar också på min kropp, johanna aka dubbelmoral stjärnfeldt!



 

Läs inte detta!

Varför ska jag lägga ner energi på något som ändå aldrig kommer funka, det ver inte meningen att det skulle göra det från början, och det kommer inte göra det nu heller, jag var bara för blind för att inse hur det låg till! Det är slut nu, det har varit slut länge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu förväntar ja mig ett inlägg till typ idag medans ja är på jobbet (a)

Vet du inte vad du ska skriva? Du kan skriva om mig, om hur underbar jag är osv.. (a) hahahaha

2009-06-24 @ 09:09:14
URL: http://corneliaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0