We're not gonna' sit in silence, we're not gonna' live with fear!

härligt väder dagen till ära? inte direkt då va!


Ibland blir jag osäker på migsjälv, tänker att jag inte är bra nog, att det kan omöjligt finnas någon som kan tycka om mig och älska mig för den jag är! jag kommer på en stund senare att jag vet orsaken till varför det faktiskt är så och att det faktiskt finns folk som tycker om mig just för att jag är den jag är !  Jag är otroligt lycklig över att jag kommit så långt, att jag kommer på orsaken och den faktiska sanningen! Jag tror alla tänker så någongång, att dom inte räcker till och inte är värda att älskas, jag vet inte orsaken i deras fall, men jag vet att alla räcker till och att alla är värda att älskas, visst låter det som en klyché, men det är faktiskt sant! :)



Nu ska jag aldeles strax ta mig till sjukhuset för mitt sista blodprov, de kommer kännas lite som ett avslut, det kommer bli en bra dag att börja om på! Jag önskar bara att Dr M.Wahldén kommer säga att det inte finns något som hindrar mig från att gå tillbaka till fotbollen nu, önsketänkande, men  jag har hört att hoppet är det sista som överger människan! :)


Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0