Take me to the magic of the moment!

Jaha, det var det, det ska vara ett avslutat kapitel nu, jag och Wayne, vi har kännt varandra i lite mer än ett år, 13 månader för att vara exakt, 5 av dom bodde vi ihop, han var en av mina bästa vänner och den jag har tyckt om mest av alla någonsin, inte tillräckligt mycket dock, och det fixade inte han, det går inte att vi ska känna olika och ändå umgås sa han, på tisdag kl 8 åker vi från stan till hultsfred, kommer hem på söndag och efter det är det slut, vi kommer aldrig mer prata igen och det är så han vill ha det, för att jag ska må bra sa han! Det är helt och hållet hans beslut och det är hårt, jag älskar honom, men inte tillräckligt mycket!


Imorgon ska jag på fotboll i malmö, jag gillar det! Mest för att du är så rackarns söt!


Nu ska jag hem till louise och hänga lite, det kan bli kul!


I framtiden kommer dagens låt gå igenom Spotify, för att det är the shit, och har du inte det för du nog se till att skaffa! :D
I vilket fall så är dagens låt Hem - Martin Stenmarck för att den är massa fin, och jag gillar det som är fint!


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0