Take me on the floor, can't take it anymore!

Det är mitt liv, och jag lever det!


Kom till jobbet, jag och gunnel kom överens om att jag var trött, så jag bakade lite biskvie bottnar och sen gick jag hem för att ganska snabbt däcka i sängen, jag stannar ganska frivilligt uppe sent på kvällarna numera, vilket innebär mindre sömn och att johanna är skit trött! men som sagt, sova kan man göra i graven!

Vart med älsklings Victor och resten av familjen hos mormor innan, känns lustigt och se mormor med peruk och så, men sen tänker man på att det är ju bättre det än att inte se henne alls! Canser är en jävla sjukdom som man knappast vill önska sin värsta fiende, men den går att kämpa sig igenom om man har tur, det finns sjukdomar som inte har ett botemedel, det finns dom som bara har ett slut, det är sjukt och jag blir alltid lika tom när jag tänker på det, jag har svårt för att prata om det för jag vet inte vad jag ska säga, det finns kanske inte så mycket å säga? det är som det är och hur mycket man än diskuterar det så går det aldrig att ändra på det?

Och påtal om det, rädda barnens reklam på radion, ni vet den när nått vilset litet barn såger mamma typ två gånger  och sen säger en radiopratare ett miljontals barn får aldrig något svar, den rklamen gör mig knäpp i huvet, känner mig som en mes och får tårar i ögonen, dom har lyckats i allra högsta grad med sitt budskap!


Semestertider nu, vilket innebär galet mycket folk på stranden och i stan och jaa i princip överallt, även på fantasi! men det bästa av allt är att dom inte vill ha så mycket tårtor och bakelser, vilket betyder mer tid till oss att göra annat, så som att ta det lite lugnare:P


Jag ska tatuera mig! fint ska de va! :D  Det blir på svenska, för det smäller lite högre, trycker lite hårdare och sätter sig lite djupare!








och jaa justdet cornelia är underbar ;D

Kommentarer
Postat av: C

HAHA avslutningen ;) (Y) den älskar ja mest :$

2009-06-24 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0