Im broken inside, what can i do?

mitt förra inlägg var det 300e, knäppt tycker jag!


Det känns djupt där inne som det var nån som sa!


Idag har det vart stranden, fotboll och film, en mysig dag med erika med flera! Tur att Erika nu ska med till hultsfred förövrigt eftersom min vän Wayne blivit arg på mig (igen) denna gången i nyktert tillstånd, och i princip sagt att han inte vill ha mer med mig att göra! Jag hoppas att denna ilska går över, för jag har ju som sagt inte gjort något mer än att inte vara kär!

Vårt camp på hultan is gonna be named "Camp Lååådiiis"




vill du vara så snäll att komma och hålla mig i handen, det hade varit trevligt!




jag tänker mig att ni har spotify och känner därför att ni kan klicka HÄR för att få dagens låt! :)




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0