fire burning

Johanna Stjärnfeldt heter jag och jag är inte motiverad till att skriva här, jag tror mest det är för att man inte får nån respons längre, det är liksom bara dött, och folk läser mest för att dom inte har nå annt för sig!

jag gillar inte folk som på andras bekostnad söker bekräftelse och uppmärksamhet, jag gillar det inte alls men ändå accepterar jag det i ett å annat fall, jag borde verkligen säga stopp, men man kan ju inte hjälpa hur man känner!


jag var hos läkaren idag, relativt friskförklarad men fotbollen var ändå lite sådär, jag får lyssna på mitt knä helt enkelt! :)




pusshaj


Kommentarer
Postat av: Erika

respons respons!

2009-06-22 @ 17:53:48
URL: http://ewika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0