But dont break your back if you ever hear this, but dont aswer that!

Fotboll i malmö igår, Tysklan - England, vip platser och allt, hur najs som helst! på hemvägen körde vi, eller ja det vart ju faktiskt jag som körde och då alltså jag som körde fel, en nattlig lite roadtrip till trelleborg och käk i svedala! Vidare hem och får klagomål från grannen för att jaaa vi går i sovrummet, nästa gång ska jag tänka på detta och flyga till sägen!
På morgonen vart vattnet avstängt, inte så najs så det blev dusch på jobbet, tur att jag har jobbet liksom, sen vart det dags för fröken att åka så det blev hejdå vid tåget och sen stryrde jag honey ner till stranden, mest för att min syster ville det!

Nu ikväll har det vart mys på stranden med grill å chill, en liten promenad i vattnet med mig själv och mina tankar och nu har jag landat i sängen, med ännu mer tankar, fast att jag lovat mig själv att inte tänka denna gången så är jag där ändå!


Hultsfred om en vecka och erika bangar ur, eller jaa jobbar nog och jag får spendera en vecka ensam med wayne, jaa precis, killen som sa åt mig att det är bäst att vi aldrig mer träffas!


dagens låt får va, jag orkar inte tänka på det också!


Puss och hej!


Det är upp till dig, jag vet vad jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0